Tu dia! Dah keluar pun barisan-barisan pemain pasukan kelantan 2014 iaitu tahun depan. Seperti yang korang tahu, banyak pemain kelantan dah berhijrah keluar dan sekarang, ada pemain lama dan baru berhijrah ke sini pulak.

Pemain pasukan Kelantan 2014

Ok, ni list yang aku dapat.

  • Mohd Badri Radzi (MF) (C)
  • Khairul Fahmi Che Mat (GK) (VC)
  • Obinna Nwaneri (DF) (VC)
  • Mohamed Ghaddar (ST)
  • Forkey Doe (ST)
  • Shakir Ali (ST)
  • Fakri Shaarani (ST)
  • Mohamad Shawky (MF)
  • Amar Rohidan (MF)
  • Brendan Gan (MF)
  • Khairul Izuan Rosli (MF)
  • Tengku Hasbullah Raja Hassan (MF)
  • Nazri Ahmad (DF)
  • Zairul Fitree Ishak (DF)
  • Farisham ismail (DF)
  • Nik Shahrul Azim (DF)
  • Wan Zaharulnizam (MC)
  • Faizul Nazlin Sayuti (DF)
  • Famirul Asyraf Sayuti (ST)
  • Tuan Faim (DF)
  • Faiz Suhaimi (DF)
  • Aziz Ismail (DF)
  • Shahrizan Ismail (GK)
  • Syazwan Yusoff (GK)

Senarai yang aku letak ni tak ikut nombor lagi, belum dapat apa-apa info pasal nombor jersi yang diorang bakal pakai, boleh bagi nama pemain je buat masa ni, huhu.

Nah, antara gambar yang aku dapat cedok.

pemain pasukan kelantan 2014

pemain pasukan kelantan 2014

pemain pasukan kelantan 2014

pemain pasukan kelantan 2014

pemain pasukan kelantan 2014

pemain pasukan kelantan 2014

Bagi orang-orang kelantan dan juga peminat pasukan kelantan, amacam dengan barisan baru untuk 2014 ni? Mampu gegarkan stadium macam tahun 2012? Atau lebih? Kurang? Haa. Sama-sama kita saksikan sendiri, hehehe.

# Aku bukan la minat bola sangat tapi harap diorang bagi yang terbaik dan sama-sama majukan sukan bolasepak negara termasuk untuk pasukan-pasukan bolasepak yang lain.

Wallahu’alam